Page 2 of 2

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Fri 23. Jan 2009 19:43:14
by KTMatěj
Afrika není to pravé, je drahá a těžká, LC4 je ideální stroj, ale opět si hodně drží cenu a roky 98 už bývají v žalostném stavu.

Motor a rám z Bigu je celkem zajímavá alternativa. Z hlediska financí, nákladů na provoz atd bych volil vzduchem chlazený jednoválec, vpodstatě nulová údržba a koníků do terénu tak akorát.

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Mon 02. Feb 2009 22:57:59
by Lukasetx350
Ahojky Dakaráci, taky mam chut postavit nejakou repliku dakaru,chtel bych ji postavit z Aprilie Tuareg 350,jenomze mam ETX 350,tak bud ji prekopu a predelam plasty nebo ji prodam! radeji bych sehnal ND Aprilie Tuareg 350,a cely bych to predelal,zvysil bych masku a upravil bych budiky!! No snad mi to vyjde je to muj sen!! :thumbsup

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Tue 03. Feb 2009 17:58:55
by KTMatěj
Aprilky nejsou drahý, tuším, že tam pasují i díly ze 600 a 125, tak by snad neměl být takový problém, no a Tuareg je parádní základ, vypadá jako tenere

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Tue 30. Jun 2009 21:49:10
by Petr
Prozatím je vybráno - Suzuki DR 650 SE, r.v. 1996. ;)

Image

O úpravách se budu snažit průběžně informovat.

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Wed 01. Jul 2009 11:23:14
by Vašek
Pěknýýý :thumbsup

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Fri 03. Jul 2009 6:08:45
by KTMatěj
Tak už jen namontovat roadbook, IMO, nějakýho pilota, co s tím umí zacházet a vzhůru na cestu

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Fri 03. Jul 2009 10:02:50
by Petr
Já bych pokračoval - podvozek, rámy, nádrž, výfuk ... Každopádně bude stejně hlavní pilot. 8-)

Re: Dakar Rally - přestavba, replika

Posted: Mon 06. Jul 2009 13:35:50
by KTMatěj
A co takhle?:
Image