Líbí se vám série DVD o Dakaru? Nám moc. A protože je takový počasí jaký je, tak člověk přemýšlí a vymýšlí...
A tak si říkáme, že by se nám líbilo zapracovat na rally replice. Ať už přímo replika nebo jenom přestavba, nejdůležitější rozhodutí bude čeho. Tedy - jakou motorku vybrat?
A protože nechceme zrovna KTM 690 Rally Replica, tak bych naznačil několik omezení. Rok výroby do 1999 včetně. Sériový kus s doklady do řekněme 60 tis. Kč. Je to jenom náznak, zkuste navrhnout jeden hlavní a druhý náhradní stroj, který je vašemu srdci pro podobnou věc nejblíž. Třeba se něco zrealizuje...
Pro mě:
1. Yamaha XTZ 750 Super Tenere
2. Suzuki DR 800 Big
Dakar Rally - přestavba, replika
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Proboha nad čím to přemýšlíš
Kór když všechny tvý Dakar DVD jsou u mě na skřínce
Ale nápad chválím
Myslím ale že neni o čem přemýšlet, jednoznačně DR800 BIG (lépe ale když replika, tak DR750)...


Ale nápad chválím

Myslím ale že neni o čem přemýšlet, jednoznačně DR800 BIG (lépe ale když replika, tak DR750)...
-
- Posts: 38
- Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
- Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
- Location: Jičínsko
- Contact:
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Moje tipy:
KTM LC4 Adventure r.v. 1999

Honda XRV 650 Africa Twin r.v. 1988

Ale nedokážu říct, která je jako první a která jako náhradní....
KTM LC4 Adventure r.v. 1999

Honda XRV 650 Africa Twin r.v. 1988

Ale nedokážu říct, která je jako první a která jako náhradní....
-
- Posts: 7
- Joined: Fri 09. Jan 2009 20:07:32
- Own motorcycle: KTM LC4 ADVENTURE R
- Location: Revúca - Slovensko
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Klasika - si moj človek - jednu KTM rv. 98 vlastním. Teraz práve máme zo synom rozrobenú Rieju MRX 125 . Bude s toho MRX 125 RALLY. Kapotáž je už vo fázi -pre dokončením ,plus rolbuk. Ak to niekoho zaujíme -tak malá kubatúra - skúsim dat foto. Možno sa syn objaví na niektorej akcii u vás . Samozrejme mimo sútaž. Nemá váhu ani kubatúru. Ale teší sa. Aja sním 

-
- Posts: 151
- Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
- Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
- Location: Praha
- Contact:
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Afrika není to pravé, je drahá a těžká, LC4 je ideální stroj, ale opět si hodně drží cenu a roky 98 už bývají v žalostném stavu.
Motor a rám z Bigu je celkem zajímavá alternativa. Z hlediska financí, nákladů na provoz atd bych volil vzduchem chlazený jednoválec, vpodstatě nulová údržba a koníků do terénu tak akorát.
Motor a rám z Bigu je celkem zajímavá alternativa. Z hlediska financí, nákladů na provoz atd bych volil vzduchem chlazený jednoválec, vpodstatě nulová údržba a koníků do terénu tak akorát.
-
- Posts: 1
- Joined: Mon 02. Feb 2009 22:52:11
- Own motorcycle: Aprilia ETX 350
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Ahojky Dakaráci, taky mam chut postavit nejakou repliku dakaru,chtel bych ji postavit z Aprilie Tuareg 350,jenomze mam ETX 350,tak bud ji prekopu a predelam plasty nebo ji prodam! radeji bych sehnal ND Aprilie Tuareg 350,a cely bych to predelal,zvysil bych masku a upravil bych budiky!! No snad mi to vyjde je to muj sen!! 

-
- Posts: 151
- Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
- Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
- Location: Praha
- Contact:
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Aprilky nejsou drahý, tuším, že tam pasují i díly ze 600 a 125, tak by snad neměl být takový problém, no a Tuareg je parádní základ, vypadá jako tenere
-
- Administrátor
- Posts: 52
- Joined: Fri 26. Dec 2008 5:53:57
- Own motorcycle: BMW R 100 GS PD, BMW R 1200 S
- Location: Rakvice, Praha
- Contact:
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Prozatím je vybráno - Suzuki DR 650 SE, r.v. 1996.

O úpravách se budu snažit průběžně informovat.


O úpravách se budu snažit průběžně informovat.
-
- Posts: 151
- Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
- Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
- Location: Praha
- Contact:
Re: Dakar Rally - přestavba, replika
Tak už jen namontovat roadbook, IMO, nějakýho pilota, co s tím umí zacházet a vzhůru na cestu