Page 1 of 2

KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 19:05:41
by Klasika
Věřím, že tato oranžáda si zaslouží být první jmenovaná mezi čistokrevnými cestovními endury, které se nezaleknou žádného terénu :twisted:
Má všechno, co má mít:
podvozek, který schroupne kdejakou díru a hrb;
sedlo, na kterém usedíte i pár set kilometrů v kuse;
štítek chránící před náporem proudícího vzduchu;
přehledný kokpit se všemi údaji, které cestovatel může potřebovat;
odolnou konstrukci, kterou nepošle na odtahovku první pád
a v neposlední řadě
servisní interval 5 tis Km (no zas tak moc to není, ale díky bohu za to :D )

Můžete na ni naložit půl kuchyně, celý obývák a vyjet vstříc dálavám
Image

stejně jako se s ní můžete postavit na start závodu vedle daleko lehčích "kolegyň" :)
Image

Adventure má totiž v jedné věci unikát:
zatímco všechny ostatní cestovní endura jsou původem silniční motorky předělané tak, aby zvlády i terén, Adventure je jediná krosová motorka předělaná tak, aby zvládla i silnici :
A jestli to tak není, tak mi to stejně nevymluvíte :lol:

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 19:16:41
by KTMatěj
A jezdit na ní může i malé dítě Image

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 19:48:00
by Vašek
LC4 Adv. ma fakt servisní interval jen 5tis km?To jsem čekal tedy mnohem víc..
P.S. nějak třeba u BIGa nevidím silniční motoku předělanou na terén :lol:

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 20:11:51
by KTMatěj
LC4 má celkem divokej motor, třeba oproti zmíněnému Bigu, pár lidí s ní ještě v roce 07 jelo dakar. Ale jako větší handicap bych to viděl u LC8 - 7000km

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 20:26:06
by Klasika
Vašek wrote:LC4 Adv. ma fakt servisní interval jen 5tis km?To jsem čekal tedy mnohem víc..
P.S. nějak třeba u BIGa nevidím silniční motoku předělanou na terén :lol:
Nojo, "jenom" 5 tis Km, ale záleží s čím porovnáváš :D
Oproti třeba Hodně Dominátor se 3tis Km na olej, je těch 5 tis velmi slušných.
Moje bývalé XJR 1300SP mělo interval 6 tis Km. To o tolik víc není.
Je pravda, že třeba mé bývalé BMW R 1100 GS mělo interval 10tis km, to bylo parádní :!:

Ale když ji miluješ, není co řešit :mrgreen:

P.S. Špatně napsáno. Myslela jsem to tak, že KTM nikdy dřív silniční ani cestovní endura nedělala, takže LC4 vychází čistě z jejich krosových zkušeností. To se o žádné jiné značce říct nedá, pro japonce byly vždy přednější silniční modely.
Ale nechci tady zakládat flame war :D Takže raději zůstaneme u toho, že je to prostě nejlepší motorka na světě :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 20:27:58
by Vašek
Fakt?To jsem nevěděl....s tou LC8 souhlasím..7tis je paráda oproti 6, ale 10 by bylo pro takový stroj vhodnější

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 20:34:42
by Klasika
Bylo no :roll: Mně to povídej :roll:
Tenhle oranžový krasavec je hoooodně háklivý na olej, můj servisák mně varoval, že stačí opravdu malinko zanedbat údržbu a je zadřeno raz dva :roll: Vím o jednom Advíku, který má už ve 12tis Km dělaný Nicasil.

Třeba taková Honda Africa Twin má interval 12tis Km.
Vzhledem k tomu, že v garáži nám stojí jeden Advík a jedna Afrika, mám tenhle rozdíl často na talíři :D Na druhou stranu, stačilo by odjet na víkend k mamince a už jsem bez předních vidlic :D :D :D

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Sun 04. Jan 2009 21:11:25
by KTMatěj
vždycky budeš mít servis na úkor výkonu, BMW GS 1100 má nějakejch 70 koní a 1100ccm, LC8 má litr a 100 koní
Image

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Mon 05. Jan 2009 0:03:31
by xavier
To je blbost,novy GSa maji pres 100 koni a servis.interval taky 10 tis. dokonce LC8 od roku 09 ma mit taky servis.interval 10 tis.km 8-)

Re: KTM LC4 Adventure

Posted: Mon 05. Jan 2009 7:56:53
by KTMatěj
A proto jsem psal GS 1100:-D

LC4 je koncepce motoru z roku 98, modernizován 2003, od tý doby žádný zmměny až do poslední generace.