Page 2 of 2
Re: METZELER UNICROSS
Posted: Mon 05. Jan 2009 14:41:32
by Remarko
Klasika wrote:Řadu EF jezdim jednu sezonu a nemůžu si je vynachválit

Hlavně mají homologaci
Drží luxusně na jakémkoli povrchu, jen na tvrdším rychleji odcházejí (šutry, šotoliny, asfalt). Mají výborné boční vedení a dobrou samočistící schopnost v bahně.
Nevím jak by se chovaly při vyšších rychlostech, já na asfaltu víc než 90Km/h nejezdím, ale do těch 90 pohoda. Jen na mokru opatrněji, ale to je běžné u všech gum.
Vydrží mi na Advíku cca 2500Km s tím, že asfalt jezdíme opravdu jen minimálně. A zdá se mi, jako by se sjížděly ne do kulata, ale do placata. Jakoby hrana (aspoň nějaká) zůstávala a jen se snižoval špunt. Což je dost výhoda v tom, že berou opravdu skoro až do mrtva.
Z Advíků je jezdí většina, Ty máš prakticky stejný stroj, zkus je

No tak jo

. Ted ale jaky je rozdil predek EF-06 / EF-08 a zadek EF-05 / EF - 07. Rad bych se naucil prezouvat dom v garazi. Pripadne opravit defekt mimo dosah pneuservisu. Neexistuje nejaky fotostory navod. Predstavu a nacini mam, ale prakticke zkusenosti jsou nulove a nerad bych zustal nekde trcet... Dik
Re: METZELER UNICROSS
Posted: Mon 05. Jan 2009 17:13:33
by Klasika
Jaký je v nich rozdíl - nevím. Jezdila jsem vepředu EF-08 (teď tam mám C-19) a vzadu 05 i 07. Jestli v nich rozdil je, tak minimální. Většina se shoduje v tom, že 05 jsou lepší, ale jestli je to jen pocit, nebo fakt, to Ti neřeknu.
Co se přezouvání týče - tuto činnost mám velmi ráda. Dovedu se na ni koukat celé hodiny

Už jsem to viděla tolikrát, že bych to nejspíš dokázala už i sama, ale než pětkrát lepit štíplou duši, to si to raději nechám přezout mým chlapem

Dělej to taky tak

Jen... mně teď napadá.... ty asi doma nemáš chlapa, co?

Re: METZELER UNICROSS
Posted: Tue 06. Jan 2009 10:53:10
by Remarko
Hmm tak takovy team service bohuzel nemam

Objednal jsem tu EF-05 a zkusim to prezout doma v garazi. Zkusim to nejak
nafotit a v pripade uspechu to sem soupnu

Re: METZELER UNICROSS
Posted: Wed 07. Jan 2009 8:49:41
by Klasika
Tak se těším na fotoseriál
A nenech se odradit případným prvním neúspěchem.
První přezouvání mého Advíka trvalo rovné 4 hodiny ve 4 lidech

Původní TKC odmítaly jít dolů
A když už se konečně podařilo přezout, tak jsem ráno vyrazila a zjistila jsem, že mám štíplou duši
Rovněž přezouvání v podvečer před Motoráj rallye nedopadlo nejslavněji. Když ráno hodinu před závodem všichni závodníci ladili formu, já jsem opět řešila štíplou duši
Tak přeji hodně úspěchů a méně nervů

Re: METZELER UNICROSS
Posted: Wed 07. Jan 2009 16:18:33
by Remarko
Nasel jsem jednu peknou nazornou ukazku. Jde mu to celkem od ruky

Asi ma jiz mnoholetou zkusenost.
http://www.youtube.com/watch?v=UVl6grp3Sww&eurl
Re: METZELER UNICROSS
Posted: Wed 07. Jan 2009 19:33:36
by Klasika
Borec, co dodat
Skutečnost je většinou taková, že:
Nejde povolit šroub na ose. Když konečně povolíš šroub, nejde vysunout osa. Když máš konečně kolo na zemi, nejde odrazit pneumatika od ráfku. Když máš konečně vyměněnou duši, zjistíš po nafoukání, že jsi ji někde přeštípl montpákou. Když máš konečně kolo nafoukáno, nemůžeš se trefit brzdovým kotoučem do škvíry mezi brzdovými destičkami. Když se konečně trefíš, jedna z destiček vypadne ze svého držáku. Když máš konečně kotouč ve škvíře a jednou rukou šmátráš po ose, zjistíš, že sis ji vyválel v hlíně. Když máš konečně osu čistou a namazanou, nejde zasunout na své místo.
A když máš konečně hotovo, kamarád pokuřující opodál se s očima v sloup zeptá, co Ti na výměně duše tak dlouho trvalo
Tady je návod, ale bez demontáže kola a v angličtině:
http://www.woozybmx.com/blog/woozybmx/e ... tructions/
Re: METZELER UNICROSS
Posted: Thu 08. Jan 2009 13:21:38
by popik
to by bylo fajn kdyby se to povedlo

este vic fajn pokud to sem hodíš rád se mrknu

Re: METZELER UNICROSS
Posted: Thu 08. Jan 2009 17:27:56
by doro
Re: METZELER UNICROSS
Posted: Wed 14. Jan 2009 16:16:46
by okapia

Mozna to sem primo nepatri, ale nemate nahodou nekdo doma zbytecnou zadni E09 v 18tce? Dik
