KTMatěj wrote:To jo, tehdy jste museli být za slušné gangstery

Ani né tak za gankstery, jako za "protisocialistické živly". Tenkrát se jízda na motocyklu neslučovala se socialistickým způsobem života a tak se na nás také pohlíželo. No a ještě to umocňovalo to, že nás bylo tolik. JAWA klub pod Svazarmem nás stále lákal do svých řad pod křídla socialistické organizace.
Ale ta doba také měla své kouzlo. Všechno si musel člověk dělat na koleně a musel mít k motocyklu daleko užší vztah než dnes.
Vyráběli se kufry s "hajzlnádržek", hranaté světla z AVIE, blinkry ze Žigulíka, zadní lampy s ze světel na autobus, kapoty se dělali z laminátu (vše ručně), zrcátka jsme pašovali z NDR, kožené hadry a boty jsme si museli nechávat šít na zakázku atd...
Dnes když máš prachy (nebo nějaký tvůj papínek) tak si koupíš stroj za 300-500 tis. a děláš ze sebe "machra" motorkáře, který všemu rozumí, všechno umí a je největší "king" na silnici s drahým strojem.
