Pokud máte někdo jakýkoliv poznatek, na co je třeba s ohledem na bezpečnost upozornit, tak sem s tím.
V plánu ještě pár věcí máme, ale jsme rádi za každý návrh.
Jakékoliv připomínky taktéž vítáme - můžeme se jim tak pro příště vyvarovat.
Fotografie a informace o špatném stavu vozovky, špatném nebo nedostatečném, či zarostlém značení apod. můžete zasílat na email: karolina@motoreport.cz
Pokud nám chcete pomoct a vlastníte webové stránky, napiště si o banner. Pokud chcete pomoct s distribucí letáků, napiště si o ně nebo o formát pdf. Pokud víte o něčem, co by mohlo celou věc vylepšit, informujte nás.
Díky!
Karolina
Bezpečnost
Re: Bezpečnost
Ahoj Karolino;
velmi ocenuji tento opravdu zasluzny pocin! Slysel jsem kratky sot na CR1 dnes rano, kdyz jsem jel do prace.
Byl bych rad, kdyby se rozproudila celospolecenska diskuse a prispelo to k vetsi vzdelanosti vsech ucastniku silnicniho provozu.
Bohuzel medialni obraz ridicu jednostopych vozidel neni nikterak priznivy a jiste si za to muzeme z velke casti sami - motocyklismus tu nema vybudpovanou tradici ( pokud mam pouzit slova klasika
). Bohuzel motorek na silnicich s rozvojem automobilismu u nas ubylo a v poslednich par letech zaclo pribyvat a tim ridicu s mensi ci zadnou zkusenosti na moto a samozrejme i ridicu automobilu, kteri neocekavaji neco jako motorku na silnici. K tomu jiste velky vyber trhu motocyklu a ... (driv byla CZ, Jawa max do obsahu 350 az na drobne vyjimky. Kazdy zacinal na Pinckovi ktery jel max 60km/h s vetrem v zadech. Dnes i 50cc jezdi pres 100km/h a navic zacinajici ridici bohuzel zacinaji na vetsich kubaturach).
Ale je to jako ve zbytku spolecnosti nebo u dvoustopych vozidel: jsou taci kteri jsou ohleduplni mene, agresivnejsi vice atd a je jedno jestli sedi za riditky , nebo za volantem.
Navic se stava takovym uzusem, ze jestlize u havarie je motocykl, muze za ni ridic motocyklu - at uz je to jakkoliv, vsichni si rikaji: "zase blaznivej motorkar..., nic se nedeje kdyz jich bude o jednoho min...".
Dokonce i "seriozni" medium jako je CT o tomto vikendu odvysilala kratky porad BESIPu (myslim), kde zase vse bylo jen a pouze jak se ma chovat motorkar...
Pokud se podivame na zeme s tradici, plati tam nepsana pravidla (npr. motorkar nepredjizdi zprava mezi krajnici a jizdnim pruhem, automobily jezdi v levem pruhu vlevo, v pravem pruhu vpravo a motorkare mohou ocekavat pouze v miste mezi jizdnimi pruhy atd.)
Rad se pripojim a podporim tuto kampan, protoze mne to osobne trapi jako ridice obou typu vozidel. Ale jiste je treba to posunout za hranice www a ziskat podporu medii.
Jiste by se melo zmenit vseobecne povedomi o motorkari : fousaty, potetovany, pivo pijici po hektolitrech obleceny v cerne kuzi, nebo mlady kluk na silne zavodni motorce, ktery se vzhledl v jizde Valentina.
Pral bych si, aby az si sednu za riditka, aby me lidi za volantem brali jako partnera a uvedomili si, ze jsem daleko zranitelnejsi, nez oni. A stejne tak, az budu drzet v rukou volant, aby me motrky nepredjizdeli mezi krajnici a jizdnim pruhem zprava, neklickovoli ve stojici kolone, obzvlast kdyz se rozjizdi, aby nejezdili vedle sebe, kdyz jedou v kolone a kochaj se krajinou atd.
Preji vsem hodne bezpecnych km
Martin H.
velmi ocenuji tento opravdu zasluzny pocin! Slysel jsem kratky sot na CR1 dnes rano, kdyz jsem jel do prace.
Byl bych rad, kdyby se rozproudila celospolecenska diskuse a prispelo to k vetsi vzdelanosti vsech ucastniku silnicniho provozu.
Bohuzel medialni obraz ridicu jednostopych vozidel neni nikterak priznivy a jiste si za to muzeme z velke casti sami - motocyklismus tu nema vybudpovanou tradici ( pokud mam pouzit slova klasika

Ale je to jako ve zbytku spolecnosti nebo u dvoustopych vozidel: jsou taci kteri jsou ohleduplni mene, agresivnejsi vice atd a je jedno jestli sedi za riditky , nebo za volantem.
Navic se stava takovym uzusem, ze jestlize u havarie je motocykl, muze za ni ridic motocyklu - at uz je to jakkoliv, vsichni si rikaji: "zase blaznivej motorkar..., nic se nedeje kdyz jich bude o jednoho min...".
Dokonce i "seriozni" medium jako je CT o tomto vikendu odvysilala kratky porad BESIPu (myslim), kde zase vse bylo jen a pouze jak se ma chovat motorkar...
Pokud se podivame na zeme s tradici, plati tam nepsana pravidla (npr. motorkar nepredjizdi zprava mezi krajnici a jizdnim pruhem, automobily jezdi v levem pruhu vlevo, v pravem pruhu vpravo a motorkare mohou ocekavat pouze v miste mezi jizdnimi pruhy atd.)
Rad se pripojim a podporim tuto kampan, protoze mne to osobne trapi jako ridice obou typu vozidel. Ale jiste je treba to posunout za hranice www a ziskat podporu medii.
Jiste by se melo zmenit vseobecne povedomi o motorkari : fousaty, potetovany, pivo pijici po hektolitrech obleceny v cerne kuzi, nebo mlady kluk na silne zavodni motorce, ktery se vzhledl v jizde Valentina.
Pral bych si, aby az si sednu za riditka, aby me lidi za volantem brali jako partnera a uvedomili si, ze jsem daleko zranitelnejsi, nez oni. A stejne tak, az budu drzet v rukou volant, aby me motrky nepredjizdeli mezi krajnici a jizdnim pruhem zprava, neklickovoli ve stojici kolone, obzvlast kdyz se rozjizdi, aby nejezdili vedle sebe, kdyz jedou v kolone a kochaj se krajinou atd.
Preji vsem hodne bezpecnych km
Martin H.
Re: Bezpečnost
Ahoj, moc díky za reakci. Mluvíš mi z duše. On je momentálně největší problém s časem. Na druhou stranu si říkám, že tohle je jen start a přes zimu mam v plánu zabojovat a na jaře to pořádně rozjet. Budu dotírat a dotírat... 
Chtěla bych vytvořit samostatné webovky a trochu sáhnout po médiích, jenže v těch je zkrátka problém, protože nikdy nevíš, co z dobrého úmyslu vzejde kvuli senzaci...
Nejhorší je, že člověk ví, že zasáhnout je třeba už v základních školách a trochu do svědomí rodičů. Dospělí se na většinu podobných akci "vykašlou", ale s mladou generací se ještě něco dělat dá a nemyslím si, že je tak ztracená, jak se říká.
Někdy házim rukama, protože mi přijde, že bojuju s větrnými mlýny, pak si zase říkám, že to třeba opravdu k něčemu bude, i když se nestane zázrak.
Přes zimu na to vlítnu a pak budu hledat pomoc na různých místech. Zatím bydlím u Motoreportu, Matěj pro projekt udělal celkem hodně a co si budem povídat, taky nejsem všeznala a s projektem se "učim". Chybných kroků se asi nevyvaruju, ale věřím, že když se lidi zapojí, přinejmenšim jich neudělám moc...
Takže díky a kdyby ses chtěl jakkoliv zapojit nebo měl nějaké nápady, napiš mi na karolina@motoreport.cz

Chtěla bych vytvořit samostatné webovky a trochu sáhnout po médiích, jenže v těch je zkrátka problém, protože nikdy nevíš, co z dobrého úmyslu vzejde kvuli senzaci...
Nejhorší je, že člověk ví, že zasáhnout je třeba už v základních školách a trochu do svědomí rodičů. Dospělí se na většinu podobných akci "vykašlou", ale s mladou generací se ještě něco dělat dá a nemyslím si, že je tak ztracená, jak se říká.
Někdy házim rukama, protože mi přijde, že bojuju s větrnými mlýny, pak si zase říkám, že to třeba opravdu k něčemu bude, i když se nestane zázrak.
Přes zimu na to vlítnu a pak budu hledat pomoc na různých místech. Zatím bydlím u Motoreportu, Matěj pro projekt udělal celkem hodně a co si budem povídat, taky nejsem všeznala a s projektem se "učim". Chybných kroků se asi nevyvaruju, ale věřím, že když se lidi zapojí, přinejmenšim jich neudělám moc...
Takže díky a kdyby ses chtěl jakkoliv zapojit nebo měl nějaké nápady, napiš mi na karolina@motoreport.cz