No vzhledově to varanovi rozhodně pomohlo a věřím, že se v něm probudilo pár koníků navíc, bohužel je dost potřebuje. Napiš nějaký subjektivní dojmy - srovnání před a po.Přema wrote:Ano, tento prohlížeč používám. V nejbližší době se u mě staví kamarád, co mi to dával do kupy, tak se ho na to hned zeptám. Ale jak už jsem psal, toto není můj obor, takže je dost možné, že něco opravdu dělám nějak špatně. Ale jak se to naučím, to bude fotekNo a ty jsi to album teda viděl, když je tu ten odkaz, ne ? Takže to je vlastně taky řešení
Dnes jsem se na tom konečne i svezl, je to pěknej kravál, ale zároveň i velkej nezvyk. Nic méně, jsem spokojenej
Leo Vince SBK Evo II
-
- Posts: 151
- Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
- Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
- Location: Praha
- Contact:
Re: Leo Vince SBK Evo II
Re: Leo Vince SBK Evo II
Jo, vzhledově jsou pěkný a co se týče výkonu nebo krouťáku, tak si zatím nejsem jistej, jestli je to poznat. Teď mám pocit, že to lepší zrychluje mezi 4-5 tis otáček, ale zase mi to přijde horší mezi 2-3. Ale taky to může být jen tím, že to dělá větší bengál, tak se mi to může zdát. Stejně jako mi každé jaro připadá, že mi to pěkně jede a na podzim mám pocit, že bych vedle toho mohl běžet. Nic méně jsem to opravdu pořizoval kvůli tomu zvuku, takže to svůj účel splnilo. Co se týče těch pár koníků a newtonů na víc, tak to opravdu neřeším. Měl jsem dlouho silnější motorku než je Varadero, ale zase to nebylo ono na cestování. Nehledě na to, že Varadero mi dává dostatek koníků i síly k prohnání leckterý ukvičený silnice a vodit ho v zatáčkách od stupačky k stupačce je velmi příjemná zábava. Zatáhnout za heft na rovině, umí i cvičená opice když ujede z cirkusu, takže pro mé potřeby a styl ježdění mi těch necelých 100 koníků stačí
ps. až udělá Honda nové Varadero 1200 120PS, budu uvažovat

ps. až udělá Honda nové Varadero 1200 120PS, budu uvažovat

-
- Posts: 151
- Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
- Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
- Location: Praha
- Contact:
Re: Leo Vince SBK Evo II
No varadero je příjemně konciopvaná motorka, ale když všichni ostatní jenom přidají plyn na dálnici a někoho předjedou a ty musíš o dva kvalty dolu, je to opruz. Každopádně ladáky by ti ten motor měly udělat použitelnej od 1500 ot.Přema wrote:Jo, vzhledově jsou pěkný a co se týče výkonu nebo krouťáku, tak si zatím nejsem jistej, jestli je to poznat. Teď mám pocit, že to lepší zrychluje mezi 4-5 tis otáček, ale zase mi to přijde horší mezi 2-3. Ale taky to může být jen tím, že to dělá větší bengál, tak se mi to může zdát. Stejně jako mi každé jaro připadá, že mi to pěkně jede a na podzim mám pocit, že bych vedle toho mohl běžet. Nic méně jsem to opravdu pořizoval kvůli tomu zvuku, takže to svůj účel splnilo. Co se týče těch pár koníků a newtonů na víc, tak to opravdu neřeším. Měl jsem dlouho silnější motorku než je Varadero, ale zase to nebylo ono na cestování. Nehledě na to, že Varadero mi dává dostatek koníků i síly k prohnání leckterý ukvičený silnice a vodit ho v zatáčkách od stupačky k stupačce je velmi příjemná zábava. Zatáhnout za heft na rovině, umí i cvičená opice když ujede z cirkusu, takže pro mé potřeby a styl ježdění mi těch necelých 100 koníků stačí![]()
ps. až udělá Honda nové Varadero 1200 120PS, budu uvažovat
Re: Leo Vince SBK Evo II
Pořád tomu jaksi nerozumím. Na dálnici jezdím cestovní rychlostí 140 - 160. Že ve 160 podřadím z 6 na 4,abych něco předjel si ani neumím představit. Jednak se po dálnicích snažím pohybovat co nejmíň, protože toho na nich není moc k vidění a druhak to jednoduše opravdu není potřeba. Asi jezdíme každej jinak a s jinejma spolujezdcema. Naštěstí nikdo z mého okolí vlastnící R1 s námi necestuje
Tak zatím čus a pěkné poježdění 


-
- Posts: 151
- Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
- Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
- Location: Praha
- Contact:
Re: Leo Vince SBK Evo II
No jeli jsme s cestovními endury do alp, těch 700km prostě nějak překonat msuíš a nejrychlejší je dálnice, Tam mi přišlo že varadero ztrácí a zasloužilo by lepší dýchání.Přema wrote:Pořád tomu jaksi nerozumím. Na dálnici jezdím cestovní rychlostí 140 - 160. Že ve 160 podřadím z 6 na 4,abych něco předjel si ani neumím představit. Jednak se po dálnicích snažím pohybovat co nejmíň, protože toho na nich není moc k vidění a druhak to jednoduše opravdu není potřeba. Asi jezdíme každej jinak a s jinejma spolujezdcema. Naštěstí nikdo z mého okolí vlastnící R1 s námi necestujeTak zatím čus a pěkné poježdění