No tak joKlasika wrote:Řadu EF jezdim jednu sezonu a nemůžu si je vynachválitHlavně mají homologaci
![]()
Drží luxusně na jakémkoli povrchu, jen na tvrdším rychleji odcházejí (šutry, šotoliny, asfalt). Mají výborné boční vedení a dobrou samočistící schopnost v bahně.
Nevím jak by se chovaly při vyšších rychlostech, já na asfaltu víc než 90Km/h nejezdím, ale do těch 90 pohoda. Jen na mokru opatrněji, ale to je běžné u všech gum.
Vydrží mi na Advíku cca 2500Km s tím, že asfalt jezdíme opravdu jen minimálně. A zdá se mi, jako by se sjížděly ne do kulata, ale do placata. Jakoby hrana (aspoň nějaká) zůstávala a jen se snižoval špunt. Což je dost výhoda v tom, že berou opravdu skoro až do mrtva.
Z Advíků je jezdí většina, Ty máš prakticky stejný stroj, zkus je
METZELER UNICROSS
Re: METZELER UNICROSS
-
Klasika
- Posts: 38
- Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
- Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
- Location: Jičínsko
- Contact:
Re: METZELER UNICROSS
Jaký je v nich rozdíl - nevím. Jezdila jsem vepředu EF-08 (teď tam mám C-19) a vzadu 05 i 07. Jestli v nich rozdil je, tak minimální. Většina se shoduje v tom, že 05 jsou lepší, ale jestli je to jen pocit, nebo fakt, to Ti neřeknu.
Co se přezouvání týče - tuto činnost mám velmi ráda. Dovedu se na ni koukat celé hodiny
Už jsem to viděla tolikrát, že bych to nejspíš dokázala už i sama, ale než pětkrát lepit štíplou duši, to si to raději nechám přezout mým chlapem
Dělej to taky tak
Jen... mně teď napadá.... ty asi doma nemáš chlapa, co?

Co se přezouvání týče - tuto činnost mám velmi ráda. Dovedu se na ni koukat celé hodiny
Re: METZELER UNICROSS
Hmm tak takovy team service bohuzel nemam
Objednal jsem tu EF-05 a zkusim to prezout doma v garazi. Zkusim to nejak
nafotit a v pripade uspechu to sem soupnu
nafotit a v pripade uspechu to sem soupnu
-
Klasika
- Posts: 38
- Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
- Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
- Location: Jičínsko
- Contact:
Re: METZELER UNICROSS
Tak se těším na fotoseriál
A nenech se odradit případným prvním neúspěchem.
První přezouvání mého Advíka trvalo rovné 4 hodiny ve 4 lidech
Původní TKC odmítaly jít dolů
A když už se konečně podařilo přezout, tak jsem ráno vyrazila a zjistila jsem, že mám štíplou duši
Rovněž přezouvání v podvečer před Motoráj rallye nedopadlo nejslavněji. Když ráno hodinu před závodem všichni závodníci ladili formu, já jsem opět řešila štíplou duši
Tak přeji hodně úspěchů a méně nervů
A nenech se odradit případným prvním neúspěchem.
První přezouvání mého Advíka trvalo rovné 4 hodiny ve 4 lidech
A když už se konečně podařilo přezout, tak jsem ráno vyrazila a zjistila jsem, že mám štíplou duši
Rovněž přezouvání v podvečer před Motoráj rallye nedopadlo nejslavněji. Když ráno hodinu před závodem všichni závodníci ladili formu, já jsem opět řešila štíplou duši
Tak přeji hodně úspěchů a méně nervů
Re: METZELER UNICROSS
Nasel jsem jednu peknou nazornou ukazku. Jde mu to celkem od ruky
Asi ma jiz mnoholetou zkusenost.
http://www.youtube.com/watch?v=UVl6grp3Sww&eurl
http://www.youtube.com/watch?v=UVl6grp3Sww&eurl
-
Klasika
- Posts: 38
- Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
- Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
- Location: Jičínsko
- Contact:
Re: METZELER UNICROSS
Borec, co dodat
Skutečnost je většinou taková, že:
Nejde povolit šroub na ose. Když konečně povolíš šroub, nejde vysunout osa. Když máš konečně kolo na zemi, nejde odrazit pneumatika od ráfku. Když máš konečně vyměněnou duši, zjistíš po nafoukání, že jsi ji někde přeštípl montpákou. Když máš konečně kolo nafoukáno, nemůžeš se trefit brzdovým kotoučem do škvíry mezi brzdovými destičkami. Když se konečně trefíš, jedna z destiček vypadne ze svého držáku. Když máš konečně kotouč ve škvíře a jednou rukou šmátráš po ose, zjistíš, že sis ji vyválel v hlíně. Když máš konečně osu čistou a namazanou, nejde zasunout na své místo.
A když máš konečně hotovo, kamarád pokuřující opodál se s očima v sloup zeptá, co Ti na výměně duše tak dlouho trvalo
Tady je návod, ale bez demontáže kola a v angličtině:
http://www.woozybmx.com/blog/woozybmx/e ... tructions/
Skutečnost je většinou taková, že:
Nejde povolit šroub na ose. Když konečně povolíš šroub, nejde vysunout osa. Když máš konečně kolo na zemi, nejde odrazit pneumatika od ráfku. Když máš konečně vyměněnou duši, zjistíš po nafoukání, že jsi ji někde přeštípl montpákou. Když máš konečně kolo nafoukáno, nemůžeš se trefit brzdovým kotoučem do škvíry mezi brzdovými destičkami. Když se konečně trefíš, jedna z destiček vypadne ze svého držáku. Když máš konečně kotouč ve škvíře a jednou rukou šmátráš po ose, zjistíš, že sis ji vyválel v hlíně. Když máš konečně osu čistou a namazanou, nejde zasunout na své místo.
A když máš konečně hotovo, kamarád pokuřující opodál se s očima v sloup zeptá, co Ti na výměně duše tak dlouho trvalo
Tady je návod, ale bez demontáže kola a v angličtině:
http://www.woozybmx.com/blog/woozybmx/e ... tructions/
-
popik
- Posts: 15
- Joined: Sat 03. Jan 2009 14:05:36
- Own motorcycle: BMW F 650f
- Location: Rakvice
- Contact:
Re: METZELER UNICROSS
to by bylo fajn kdyby se to povedlo
este vic fajn pokud to sem hodíš rád se mrknu 
-
okapia
- Posts: 8
- Joined: Wed 14. Jan 2009 8:01:11
- Own motorcycle: KTM 640 LC4 ADVENTURE
- Location: UHERSKY BROD
- Contact: