METZELER UNICROSS

Zde je prostor pro adventure stroje pro každý terén a každou cestu.
Remarko
Posts: 5
Joined: Sun 04. Jan 2009 21:55:51
Own motorcycle: BMW G650 Xchallenge

METZELER UNICROSS

Post by Remarko »

Mate nekdo s touto gumou nejakou zkusenost? Vypada to na celkem slusny offuniverzal, ktery je schvalen i pro silnicni provoz.
Dela se v rozmeru 90/90 21, 140/80 18 :!: Ted vozim predem Mitas C-17 a zadek C-02. Je to slusny na pevnym povrchu, ale v
blate nic moc.

http://pneu.extralevne-pneu.cz/index.ph ... 0010049252
KTMatěj
Posts: 151
Joined: Sat 03. Jan 2009 0:14:41
Own motorcycle: Triumph Trophy 1200
Location: Praha
Contact:

Re: METZELER UNICROSS

Post by KTMatěj »

Vypadá to dobře, otázkou je, zda to za ty peníze stojí, zkoušel jsi od mitasu řadu EF?
doro
Posts: 20
Joined: Mon 05. Jan 2009 10:33:03
Own motorcycle: KTM LC4 Adv., Honda VFR 800Fi
Location: Zbraslav

Re: METZELER UNICROSS

Post by doro »

Záleží co jezdíš, univerální pneu do bahna a na silnici neexistuje... ;)
Klasika
Posts: 38
Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
Location: Jičínsko
Contact:

Re: METZELER UNICROSS

Post by Klasika »

Mně přijde hodně podobná právě té C-02, což je dobrá guma když je nová. Jakmile se trochu ojede (a ojede se poměrně rychle), z hran se stanou obliny a už na mokru nebere ani zbla. Což máš jistě vlastní zkušenost - na suchu dobrý, na mokru jedině když je nová.
Takže jestli bude mít Unicross stejný průběh, moc si nepomůžeš. Leda by Metzeler dělal tvrdší směs, která by se tak nehoblovala. Pak je ovšem zase druhá věc, že tvrdé špunty budou víc klouzat na asfaltových přesunech.

Jak píše Doro, univerzál do bláta i na silnici neexistuje :|
Remarko
Posts: 5
Joined: Sun 04. Jan 2009 21:55:51
Own motorcycle: BMW G650 Xchallenge

Re: METZELER UNICROSS

Post by Remarko »

KTMatěj wrote:Vypadá to dobře, otázkou je, zda to za ty peníze stojí, zkoušel jsi od mitasu řadu EF?
Zatim ne. Mam najeto malo. Sjel sem zatim prvni sadu a proto patram co zkusit dal. S C-02 jsem celkem spokojen.
Nez se na zacatku trosku sjela, tak byly asfaltopresuny celkem o usta. Stacilo cca 500 km a bylo to uz dobre.
Ted mam na ni najeto 4 000 km a presto, ze ma spunty jeste dost vysoke, nejsou uz ostre :(. Jak pise Klasika, je to
v bahne dost znat.

U te EF rady se mi moc nezda vyska spuntu. Jakou maji vydrz? Jezdim 90% off a 10% asfalt.
Klasika
Posts: 38
Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
Location: Jičínsko
Contact:

Re: METZELER UNICROSS

Post by Klasika »

Řadu EF jezdim jednu sezonu a nemůžu si je vynachválit :!: Hlavně mají homologaci 8-)
Drží luxusně na jakémkoli povrchu, jen na tvrdším rychleji odcházejí (šutry, šotoliny, asfalt). Mají výborné boční vedení a dobrou samočistící schopnost v bahně.
Nevím jak by se chovaly při vyšších rychlostech, já na asfaltu víc než 90Km/h nejezdím, ale do těch 90 pohoda. Jen na mokru opatrněji, ale to je běžné u všech gum.
Vydrží mi na Advíku cca 2500Km s tím, že asfalt jezdíme opravdu jen minimálně. A zdá se mi, jako by se sjížděly ne do kulata, ale do placata. Jakoby hrana (aspoň nějaká) zůstávala a jen se snižoval špunt. Což je dost výhoda v tom, že berou opravdu skoro až do mrtva.
Z Advíků je jezdí většina, Ty máš prakticky stejný stroj, zkus je ;)
doro
Posts: 20
Joined: Mon 05. Jan 2009 10:33:03
Own motorcycle: KTM LC4 Adv., Honda VFR 800Fi
Location: Zbraslav

Re: METZELER UNICROSS

Post by doro »

Ja jsem ted pořídil na zadek : http://beta.mitas.cz.epsilon.nen.cz/ind ... ead=&size= (
a na předek : http://beta.mitas.cz.epsilon.nen.cz/ind ... ead=&size=

Tak uvidíme 8-) ... jinak v Maroku jsem jezdil na E-09 Dakarech a bez problému ;)
Remarko
Posts: 5
Joined: Sun 04. Jan 2009 21:55:51
Own motorcycle: BMW G650 Xchallenge

Re: METZELER UNICROSS

Post by Remarko »

Klasika wrote:Řadu EF jezdim jednu sezonu a nemůžu si je vynachválit :!: Hlavně mají homologaci 8-)
Drží luxusně na jakémkoli povrchu, jen na tvrdším rychleji odcházejí (šutry, šotoliny, asfalt). Mají výborné boční vedení a dobrou samočistící schopnost v bahně.
Nevím jak by se chovaly při vyšších rychlostech, já na asfaltu víc než 90Km/h nejezdím, ale do těch 90 pohoda. Jen na mokru opatrněji, ale to je běžné u všech gum.
Vydrží mi na Advíku cca 2500Km s tím, že asfalt jezdíme opravdu jen minimálně. A zdá se mi, jako by se sjížděly ne do kulata, ale do placata. Jakoby hrana (aspoň nějaká) zůstávala a jen se snižoval špunt. Což je dost výhoda v tom, že berou opravdu skoro až do mrtva.
Z Advíků je jezdí většina, Ty máš prakticky stejný stroj, zkus je ;)
No tak jo :). Ted ale jaky je rozdil predek EF-06 / EF-08 a zadek EF-05 / EF - 07. Rad bych se naucil prezouvat dom v garazi. Pripadne opravit defekt mimo dosah pneuservisu. Neexistuje nejaky fotostory navod. Predstavu a nacini mam, ale prakticke zkusenosti jsou nulove a nerad bych zustal nekde trcet... Dik
Klasika
Posts: 38
Joined: Sun 04. Jan 2009 14:12:02
Own motorcycle: KTM LC4 Adventure
Location: Jičínsko
Contact:

Re: METZELER UNICROSS

Post by Klasika »

Jaký je v nich rozdíl - nevím. Jezdila jsem vepředu EF-08 (teď tam mám C-19) a vzadu 05 i 07. Jestli v nich rozdil je, tak minimální. Většina se shoduje v tom, že 05 jsou lepší, ale jestli je to jen pocit, nebo fakt, to Ti neřeknu.

Co se přezouvání týče - tuto činnost mám velmi ráda. Dovedu se na ni koukat celé hodiny :mrgreen: :mrgreen: Už jsem to viděla tolikrát, že bych to nejspíš dokázala už i sama, ale než pětkrát lepit štíplou duši, to si to raději nechám přezout mým chlapem :mrgreen: Dělej to taky tak :D Jen... mně teď napadá.... ty asi doma nemáš chlapa, co? :mrgreen: :mrgreen:
Remarko
Posts: 5
Joined: Sun 04. Jan 2009 21:55:51
Own motorcycle: BMW G650 Xchallenge

Re: METZELER UNICROSS

Post by Remarko »

Hmm tak takovy team service bohuzel nemam :? Objednal jsem tu EF-05 a zkusim to prezout doma v garazi. Zkusim to nejak
nafotit a v pripade uspechu to sem soupnu ;)
Post Reply