![Zvrácený :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Má všechno, co má mít:
podvozek, který schroupne kdejakou díru a hrb;
sedlo, na kterém usedíte i pár set kilometrů v kuse;
štítek chránící před náporem proudícího vzduchu;
přehledný kokpit se všemi údaji, které cestovatel může potřebovat;
odolnou konstrukci, kterou nepošle na odtahovku první pád
a v neposlední řadě
servisní interval 5 tis Km (no zas tak moc to není, ale díky bohu za to
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Můžete na ni naložit půl kuchyně, celý obývák a vyjet vstříc dálavám
![Obrázek](http://klasika2.album.cz/klasika1/ttt795e8b7d43455010.jpg)
stejně jako se s ní můžete postavit na start závodu vedle daleko lehčích "kolegyň"
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Obrázek](http://klasika2.album.cz/klasika1/ttt305820b83e8c1b2c.jpg)
Adventure má totiž v jedné věci unikát:
zatímco všechny ostatní cestovní endura jsou původem silniční motorky předělané tak, aby zvlády i terén, Adventure je jediná krosová motorka předělaná tak, aby zvládla i silnici :
A jestli to tak není, tak mi to stejně nevymluvíte
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)