Leo Vince SBK Evo II

Zde je místo pro diskuze o všech strojích, které sem tam zavítají do terénu.

Re: Leo Vince SBK Evo II

Příspěvekod KTMatěj » čtv 09. dub 2009 7:14:26

Přema píše:Ano, tento prohlížeč používám. V nejbližší době se u mě staví kamarád, co mi to dával do kupy, tak se ho na to hned zeptám. Ale jak už jsem psal, toto není můj obor, takže je dost možné, že něco opravdu dělám nějak špatně. Ale jak se to naučím, to bude fotek :lol: No a ty jsi to album teda viděl, když je tu ten odkaz, ne ? Takže to je vlastně taky řešení :) Dnes jsem se na tom konečne i svezl, je to pěknej kravál, ale zároveň i velkej nezvyk. Nic méně, jsem spokojenej :thumbsup

No vzhledově to varanovi rozhodně pomohlo a věřím, že se v něm probudilo pár koníků navíc, bohužel je dost potřebuje. Napiš nějaký subjektivní dojmy - srovnání před a po.
Uživatelský avatar
KTMatěj
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 03. led 2009 0:14:41
Bydliště: Praha

Re: Leo Vince SBK Evo II

Příspěvekod Přema » čtv 09. dub 2009 21:27:36

Jo, vzhledově jsou pěkný a co se týče výkonu nebo krouťáku, tak si zatím nejsem jistej, jestli je to poznat. Teď mám pocit, že to lepší zrychluje mezi 4-5 tis otáček, ale zase mi to přijde horší mezi 2-3. Ale taky to může být jen tím, že to dělá větší bengál, tak se mi to může zdát. Stejně jako mi každé jaro připadá, že mi to pěkně jede a na podzim mám pocit, že bych vedle toho mohl běžet. Nic méně jsem to opravdu pořizoval kvůli tomu zvuku, takže to svůj účel splnilo. Co se týče těch pár koníků a newtonů na víc, tak to opravdu neřeším. Měl jsem dlouho silnější motorku než je Varadero, ale zase to nebylo ono na cestování. Nehledě na to, že Varadero mi dává dostatek koníků i síly k prohnání leckterý ukvičený silnice a vodit ho v zatáčkách od stupačky k stupačce je velmi příjemná zábava. Zatáhnout za heft na rovině, umí i cvičená opice když ujede z cirkusu, takže pro mé potřeby a styl ježdění mi těch necelých 100 koníků stačí ;)
ps. až udělá Honda nové Varadero 1200 120PS, budu uvažovat :D
Přema
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09. úno 2009 22:42:17

Re: Leo Vince SBK Evo II

Příspěvekod KTMatěj » pon 13. dub 2009 12:08:44

Přema píše:Jo, vzhledově jsou pěkný a co se týče výkonu nebo krouťáku, tak si zatím nejsem jistej, jestli je to poznat. Teď mám pocit, že to lepší zrychluje mezi 4-5 tis otáček, ale zase mi to přijde horší mezi 2-3. Ale taky to může být jen tím, že to dělá větší bengál, tak se mi to může zdát. Stejně jako mi každé jaro připadá, že mi to pěkně jede a na podzim mám pocit, že bych vedle toho mohl běžet. Nic méně jsem to opravdu pořizoval kvůli tomu zvuku, takže to svůj účel splnilo. Co se týče těch pár koníků a newtonů na víc, tak to opravdu neřeším. Měl jsem dlouho silnější motorku než je Varadero, ale zase to nebylo ono na cestování. Nehledě na to, že Varadero mi dává dostatek koníků i síly k prohnání leckterý ukvičený silnice a vodit ho v zatáčkách od stupačky k stupačce je velmi příjemná zábava. Zatáhnout za heft na rovině, umí i cvičená opice když ujede z cirkusu, takže pro mé potřeby a styl ježdění mi těch necelých 100 koníků stačí ;)
ps. až udělá Honda nové Varadero 1200 120PS, budu uvažovat :D


No varadero je příjemně konciopvaná motorka, ale když všichni ostatní jenom přidají plyn na dálnici a někoho předjedou a ty musíš o dva kvalty dolu, je to opruz. Každopádně ladáky by ti ten motor měly udělat použitelnej od 1500 ot.
Uživatelský avatar
KTMatěj
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 03. led 2009 0:14:41
Bydliště: Praha

Re: Leo Vince SBK Evo II

Příspěvekod Přema » pon 13. dub 2009 20:59:49

Pořád tomu jaksi nerozumím. Na dálnici jezdím cestovní rychlostí 140 - 160. Že ve 160 podřadím z 6 na 4,abych něco předjel si ani neumím představit. Jednak se po dálnicích snažím pohybovat co nejmíň, protože toho na nich není moc k vidění a druhak to jednoduše opravdu není potřeba. Asi jezdíme každej jinak a s jinejma spolujezdcema. Naštěstí nikdo z mého okolí vlastnící R1 s námi necestuje :) Tak zatím čus a pěkné poježdění :thumbsup
Přema
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 09. úno 2009 22:42:17

Re: Leo Vince SBK Evo II

Příspěvekod KTMatěj » úte 14. dub 2009 12:32:45

Přema píše:Pořád tomu jaksi nerozumím. Na dálnici jezdím cestovní rychlostí 140 - 160. Že ve 160 podřadím z 6 na 4,abych něco předjel si ani neumím představit. Jednak se po dálnicích snažím pohybovat co nejmíň, protože toho na nich není moc k vidění a druhak to jednoduše opravdu není potřeba. Asi jezdíme každej jinak a s jinejma spolujezdcema. Naštěstí nikdo z mého okolí vlastnící R1 s námi necestuje :) Tak zatím čus a pěkné poježdění :thumbsup


No jeli jsme s cestovními endury do alp, těch 700km prostě nějak překonat msuíš a nejrychlejší je dálnice, Tam mi přišlo že varadero ztrácí a zasloužilo by lepší dýchání.
Uživatelský avatar
KTMatěj
 
Příspěvky: 151
Registrován: sob 03. led 2009 0:14:41
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Cestovní endura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron